reklama
reklama
vsESE
25. 8.

VŠE o... umělé inteligenci ve firmách

Komentář Marka Hudíka Lepší technologie zvyšují produktivitu práce. Zároveň však vedou k zániku pracovních pozic a někdy i celých odvětví. Technologické změny tak...
13. 7.

VŠE o... vyhodnocování efektivity marketingu

Komentář Jana Mareše Marketingová oddělení bývají považována za organizační složky firem, kde se pouze utrácí finance, aniž by docházelo k jejich smysluplnému...
10. 6.

VŠE o... konfliktech v pracovních skupinách

Komentář Ondřeje Machka Slovo „konflikt“ je tradičně vnímáno jako něco negativního, čeho je potřeba se v práci vyvarovat. Podle moderních vědeckých poznatků...
25. 5.

VŠE o... fenoménu DeFi

Komentář J. Jedlinského O kryptoměnách slyšíte často. Médii rezonují zprávy o digitálních měnách centrálních bank, které mohou v důsledku odebrat komerčním bankám moc...
VŠE o...

Sloupky píší osobnosti z Vysoké školy ekonomické (VŠE).

O daném tématu řeknou, s nadsázkou, vše.

20. 4.

VŠE o... významu slov a čísel

Komentář Dušana Kučery Dominantou současné komunikace se stávají čísla a data. Stávají se konkurentem slov. A abychom svým číslům a datovým souborům dali větší...
29. 3.

VŠE o... covidu a spotřebě alkoholu

Komentář Pandemie covidu-19 přinesla zajímavý vzkaz, pokud jde o sledování spotřeby alkoholu v Česku. Dlouhá léta se nepochybuje o tom, že na spotřebě...
11. 2.

VŠE o... blogu a podnikání

Komentář Jana Mareše Firemní blog je komunikační nástroj, který může podniku přivést nové zákazníky s výrazně nižšími náklady než reklama. Cílem blogu je průběžně...
10. 12. 2020

VŠE o... aktuálních koronavirových dilematech

Komentář J. Daňhela Koronavirová pandemie jeví příznaky katastrofické "černé labutě", tedy nepředvídatelného jevu s velkým dopadem, jak ho popisuje ekonom Nassim...
1 2 3 4 5 ... 13
reklama