Každý rok nový nápad! Zatímco loni podpořilo ministerstvo životního prostředí turistický ruch v Národním parku Šumava svou dramatickou inscenací o souboji člověka s kůrovcem "Ve jménu pily" za hojné účasti komparzistů z řad policie a ekologických aktivistů, letos vsadilo na konzervativnější formu propagace.
Hlavní silniční tahy na jihozápad již lemují tyto billboardy, které podle tiskové zprávy ministerstva mají turisty směřující na Šumavu "upozornit na možnost návštěvy šumavského národního parku". Tuto jasnou instrukci ocení zejména ti řidiči, kteří by mohli mít obavu, že by cestou z Prahy na Plzeň mohli dorazit například do Krkonoš nebo do Brna.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.