Jak zaseješ, tak sklidíš – tohle pořekadlo by měl mít Andrej Babiš a jeho tým na paměti, o tom žádná. Babiš vede odpudivou kampaň, plnou nepřesností či přímo vyložených lží. Prohrává, a tak útočí na nejnižší pudy. Jeho kampaň je neetická, jak ostatně potvrdili reklamní profesionálové, když Babišova marketéra Marka Prchala kvůli tomu vyloučili ze svého profesního sdružení.

Brzdit by ale měli i Babišovi odpůrci. Tedy pokud nechtějí, aby se rozdělení české společnosti dál a dál prohlubovalo a dospělo třeba do amerických dimenzí. V USA zašly politicko-kulturní války tak daleko, že spolu demokraté a republikáni nemluví, ani když jde o ty nejdůležitější národní zájmy. Fanatičtí příznivci bývalého prezidenta Donalda Trumpa se před dvěma lety fakticky pokusili o puč.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se