Předvolební vysílání českých politických stran připomíná splašený turistický oddíl, který putuje odnikud nikam. Na rozdíl od pěších turistů se ale tihle výletníci vydávají do krajiny v autech a oblecích, aby s kolemjdoucími rozebírali důchody, koronavirovou krizi a moravskou identitu. Pro mnoho z nich představovalo problém zaplnit už třicet sekund vyhrazeného času v České televizi, natož aby vymysleli témata pro čtyři další roky. O dlouhodobém výhledu pro další generace ani nemluvě.

Lídři kandidátek jako by si mnohdy pletli volby do sněmovny s vlastní terapií, při které chtějí vykřičet do světa všechny svoje problémy. A bohužel u toho většinou působí tak, že to poslední, co by chtěli, je řešit ještě problémy jiných.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se