Baierlová: Problém je, že vláda nemá plán. Je těžké hledat motivaci, nevidíme světlo. Autor ▪ Economia
Snažím se, aby hodina byla nabitá aktivitami. Pokud chci dětem vyložit novou látku, tak jim posílám video, aby se na něj mohly podívat, při hodině ale chci, aby se mnou komunikovaly, říká učitelka matematiky a informatiky na ZŠ Sušice Štěpánka Baierlová.
Snažíme se děti přimět k tomu, aby převzaly odpovědnost za svoje vzdělání.
Je problém, že nevíme, kdy se vrátíme do škol, dodává.
Letošní přijímací zkoušky na střední školy opět obnovily diskuse o tom, zda by všechen ten stres a neštěstí nešlo eliminovat dostatkem míst na školách, o které je takový boj. „Navyšte kapacity gymnázií,“ doporučují mnozí odborníci....
Letošní přijímací zkoušky na střední školy opět obnovily diskuse o tom, zda by všechen ten stres a neštěstí nešlo eliminovat dostatkem míst na školách, o které je takový boj. „Navyšte kapacity gymnázií,“ doporučují mnozí odborníci....