Mezi námi žije ještě hodně rodičů a dětí, které jsou již také rodiči, kteří byli svého času nedobrovolně účastni masového experimentu, jednoho z mnoha, kterými se naše školství snaží zvýšit úroveň vzdělávání. Chtěl jsem dodat "i svou", jenže tím si právě nejsem jist.

Moje děti, již dávno dospělé, prodělaly dva zásadní experimenty. Jedním z nich bylo množinové vyučování matematiky, druhým výuka programování. Pedagogické mozky kdysi usoudily, že nová doba žádá nové metody, a matematika coby spolehlivý strašák se nabízela jako první. Programování následovalo coby neklamný příznak pokroku později. Dopadlo oboje bledě.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se