Okej, tak už se ví, že komentáře pod články na zpravodajských serverech slouží jako bitevní pole hybridní propagandistické války. Okej. Dokonce už i média o tom píšou.
Píšou, píšou, ale nemají koule na to tenhle vřed, který přináší akorát výdaje, zaříznout. Přitom je to plně v jejich režii. Nikde není psáno, že provozovatel webového serveru má povinnost dávat komukoliv prostor pro vyjádření (dokonce naopak: za komentáře v rozporu s právním řádem může být potrestán právě on). S nástupem Webu 2.0 (to je tak deset let stará záležitost, mimochodem) a širokou dostupností platforem pro sdělování názorů padly veškeré argumenty z rodu "dáváme vám slovo". Jediné dva, které zůstávají a jsou pro média nějak relevantní, jsou: Lidi na to klikají (klikání znamená PV a PV jsou halíře z reklamy) a pak ten, že je lepší mít kverulanty a nadávače "pod palcem", než aby řádili někde, kde se na ně nedá dosáhnout.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.