Z billboardového pralesa, v který strany proměnily hlavní město, mizí obří tvář primátora Tomáše Hudečka se sdělením: Vracíme vám Prahu. Kdo chce takto ulevit zamořenému veřejnému prostoru? Žádný dobroděj. To se jen firma BigBoard mstí primátorovi za vyhlášku omezující velikost billboardů na šest metrů čtverečních.
Podle BigBoardu poškodil magistrát svým omezením investici firmy o stovky milionů. To jistě. Ale poškozením investic reklamních firem je i úplné odstranění billboardů z okolí dálnic a silnic první třídy, které má platit od roku 2017. Veřejný zájem na bezpečnosti dopravy zde konečně převážil nad zájmem komerčním. V čem je ale nebezpečnější billboard na silnici první třídy než na pražské Jižní spojce?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.