Když McMedia, tak tentokrát skutečně Mc. Zastavení provozu čtyř moskevských restaurací McDonald's ruským úřadem na ochranu spotřebitelů se v médiích stalo symbolem ruské politiky vůči Západu. Přestože výdělek ze čtyř moskevských franšíz z celkových 438 v celém Rusku je nicotný, McDonald's v médiích (jako už tolikrát) posloužil za zástupný obraz.
Polské jablko či nizozemský sýr, které nemohou přes ruskou hranici, těžko v médiích personifikujete. Ale zlatý oblouk řekne vše. A zvláště když k tomu dodáte, že firma, ve které nejen standardizace chuti, ale i hygienických opatření dosáhla maximální průmyslové unifikace, prý porušila mnohé hygienické normy. Ať se to firmě líbí, nebo ne, McDonald's je prostě fastfoodovým velvyslancem USA. A ten byl kvůli napětí mezi Ruskem a Západem nyní z Moskvy vyhoštěn.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.