Ministr zemědělství Marian Jurečka tvrdí, že nechápe, proč by měly mít Lesy ČR nějakou reklamu, když se nepohybují v konkurenčním prostředí. Ve skutečnosti to – spolu s námi – chápe až příliš dobře.
Marketingové aktivity Lesů vyvolávaly po léta směsici pobavení a vzteku a byly jedním z důvodů, proč už od roku 2007 BIS upozorňuje na Lesy ČR jako na firmu, skrze kterou utíkají státu peníze. Od "drobných", například prostřednictvím slavné Zvěřinové kuchařky za čtyři miliony korun, kterou nikdy nikdo neviděl, po desítky milionů na podporu nejrůznějších akcí, které s lesem nemají nic společného.
Právě s podporou "událostí celospolečenského významu" je největší potíž. Hlavně proto, že nejde o pokoutní akce managementu, ale jak se říká, o systémový problém. Podporu "dobra" ukládá státním a polostátním firmám jako Lesy, České dráhy nebo ČEZ vládní usnesení z roku 2002, které dosud nikdo nezrušil. Není jisté, jak to ministři před 12 lety mysleli, ale pokud zamýšleli vytvořit podmínky pro permanentní tunel, podařilo se jim to dokonale.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.