Ministr zemědělství Marian Jurečka tvrdí, že nechápe, proč by měly mít Lesy ČR nějakou reklamu, když se nepohybují v konkurenčním prostředí. Ve skutečnosti to – spolu s námi – chápe až příliš dobře.

Marketingové aktivity Lesů vyvolávaly po léta směsici pobavení a vzteku a byly jedním z důvodů, proč už od roku 2007 BIS upozorňuje na Lesy ČR jako na firmu, skrze kterou utíkají státu peníze. Od "drobných", například prostřednictvím slavné Zvěřinové kuchařky za čtyři miliony korun, kterou nikdy nikdo neviděl, po desítky milionů na podporu nejrůznějších akcí, které s lesem nemají nic společného.

Právě s podporou "událostí celospolečenského významu" je největší potíž. Hlavně proto, že nejde o pokoutní akce managementu, ale jak se říká, o systémový problém. Podporu "dobra" ukládá státním a polostátním firmám jako Lesy, České dráhy nebo ČEZ vládní usnesení z roku 2002, které dosud nikdo nezrušil. Není jisté, jak to ministři před 12 lety mysleli, ale pokud zamýšleli vytvořit podmínky pro permanentní tunel, podařilo se jim to dokonale.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.