Pro mnohé (blbá) pohádka pro děti dělaná pro marketing, pro některé sebereflektivní sonda do psycho-spirituání dimenze (fiktivního) jedince ve (fiktivní) společnosti. A jak už to u pohádek bývá, nad zdánlivě banálním filmem Lego se dá mluvit hodiny.
Tento film se dokonce díky podnětu filozofa-podnikatele (Václav Dejčmar) stal tématem FilmTalks, ve kterých se filozof a biolog (Standa Komárek), psycholog (Kateřina Cajthamlová), religionista (Lukáš Sedláček) a socioložka (Tereza Stöckelová) zamýšlejí nad jeho smyslem. Já se zde pokusím o jeho ekonomické čtení.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.