Černovlasý mladý muž otevře notebook na stole a pustí video. Je to propagační klip firmy rozvážející jídlo z restaurací. "Jo, viděl jsem. To je hodně vtipné," říkám. "Kde jste ho viděl?" zajímá Adama Reinbergera. Pokrčím rameny. "Nevím, asi někde na Facebooku." "A sdílel jste ho dál?" Zavrtím hlavou. "Ne, ale chtěl jsem. Je vážně povedené." Mladík se na mě zadívá. "A vidíte. Já vám za to, že ho budete sdílet, nabízím peníze!"
Jeden takový status, kde jsou video i s odkazem zmíněny, mi ukazuje na monitoru. "A za to jste vážně zaplatili?" ptám se, trochu udiveně. "Ano," odpoví a vysloví slušnou částku v řádu tisíců korun. Hm, zabručím uznale. "A za tohle taky?" ukážu na jiný status, rovněž s odkazem na dotyčné video. Napsal ho můj známý, uživatel Facebooku s několika tisíci přátel. "Ne, ten to napsal sám od sebe. Což je pro klienta samozřejmě ten nejlepší případ. Ale na druhou stranu, proč si nevydělat, když ta možnost tu je?"
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.