Končící rok 2013 byl pro sociální sítě poměrně přelomový. Nejmladší generace se začíná odklánět od Facebooku k jiným službám, Twitter šel s kůží na trh a masový nástup zahájily krátké videoklipy. Projděme si to popořadě.

Twitter je v hustě osídlených oblastech definitivně nejrychlejším zpravodajským médiem. Potvrzuje to například lednový pád vrtulníku v centru Londýna. Svědkové během prvních vteřin z místa nehody sdílejí snímky a popisují situaci.

I druhá inaugurace Baracka Obamy zaznamenala slušný zájem Američanů, během ní bylo publikováno více než milion tweetů.  

Co je ale nějaký prezident proti americkému fotbalu. 24 milionů tweetů pro Superbowl, finále 47. sezony. Koneckonců, i Obamovi se dívali.

Legraci si v únoru užil i řetězec Burger King. Skupina LulzSec hacknula jejich účet na Twitteru, přejmenovala ho na McDonald’s a psala půl dne hlouposti, než se podařilo bezpečnostní kolaps napravit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se