Končící rok 2013 byl pro sociální sítě poměrně přelomový. Nejmladší generace se začíná odklánět od Facebooku k jiným službám, Twitter šel s kůží na trh a masový nástup zahájily krátké videoklipy. Projděme si to popořadě.
Twitter je v hustě osídlených oblastech definitivně nejrychlejším zpravodajským médiem. Potvrzuje to například lednový pád vrtulníku v centru Londýna. Svědkové během prvních vteřin z místa nehody sdílejí snímky a popisují situaci.
I druhá inaugurace Baracka Obamy zaznamenala slušný zájem Američanů, během ní bylo publikováno více než milion tweetů.
Co je ale nějaký prezident proti americkému fotbalu. 24 milionů tweetů pro Superbowl, finále 47. sezony. Koneckonců, i Obamovi se dívali.
Watching the #SuperBowl with family & friends. @Beyonce was phenomenal! I am so proud of her! -mo
— FLOTUS (@FLOTUS) February 4, 2013
Legraci si v únoru užil i řetězec Burger King. Skupina LulzSec hacknula jejich účet na Twitteru, přejmenovala ho na McDonald’s a psala půl dne hlouposti, než se podařilo bezpečnostní kolaps napravit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.