Patrně o tom nemáte ani tušení, protože váš čas je drahý, takže se dál nijak neznepokojujte, nicméně hlásit se to musí. Předvolební kampaň dospěla definitivně do bodu, z nějž není návratu: veřejnoprávní televize byla opět násilím přinucena věnovat svůj - tedy náš - vysílací čas volebním klipům kandidujících stran, takže tam teď běží v časech, kdy je televize v průměrné domácnosti puštěna pouze v případě, že jste ji zapomněli vypnout nebo přepnout kamkoliv jinam.
Takže by šlo tuhle povinnou část předvolebního dění, která zjevně vůbec nikoho nezajímá, přeskočit, ale byla by to škoda, když už to platíme.
Ve jménu Občanského fóra
Volební klipy jsou v dnešní podobě pouze sentimentální vzpomínkou na rok 1990, kdy je taky bylo poprvé a naposledy zajímavé sledovat. Díky lidovcům jsme viděli, jak vypadají reklamní záběry západoněmeckých zásilkových katalogů, a Kaiser s Lábusem nás k volbě Občanského fóra přemlouvali tvrzením, že pivo sedmička (volební číslo OF) je rozhodně lepší pití než desítka (tu měli komunisté).
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.