Společnosti v přerodu se budou muset smířit s mediální krajinou, která sama zažívá revoluci. Jak mohou média, už tak pod nesmírným tlakem převratných technologických změn, pomáhat rozvoji demokracie v transformujících se společnostech?
Technologie nám poskytly více moci nad tím, jak konzumujeme informace, a mediální organizace se pilně (a často neúspěšně) snaží pochopit svou novou roli.
V kyberprostoru se může vyjadřovat každý. Moc se přesunula ke spotřebitelům informací, kteří jsou stále častěji také tvůrci obsahu. A ať se nám to líbí, nebo ne, mediální společnosti už nemají monopol na pravdu. Média jsou všechno to, co lidé chtějí číst, sledovat nebo co chtějí poslouchat - bez ohledu na zdroj, ať jsou jím amatéři, či profesionálové. Zároveň chtějí mít informace okamžitě k dispozici na jakémkoli zařízení - v mobilních telefonech, tabletech, laptopech a čím dál častěji na televizních obrazovkách s velkými úhlopříčkami.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.