Zpráva o tom, že ČEZ vstupuje na trh mobilního telefonování, asi zase tolik nepřekvapí. Firma přirozeně využívá klientské sítě, kterou si vytvořila. A v současném volatilním světě, kdy se trhy proměňují před očima, by přece byla hloupost sázet jen na produkci a prodej jedné či dvou komodit.
Krom toho energetika i telefonování jsou "síťová odvětví", takže zkušenosti - sociální a informační kapitál z jedné oblasti - se mohou velmi dobře hodit i v oblasti druhé a synergie je to slůvko, jež má dobrý byznysmen rád.
ČEZ bude prvním skutečným virtuálním operátorem s vlastní nabídkou a originální sítí, kterou k virtuálu připojí. Není vyloučeno, že tento nástup do boje pomůže i koncovým uživatelům, kteří se s větší konkurencí dostanou i k lepší, tedy nižší ceně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist