Po tabáku přichází na řadu kosmetika. Reklama nemá slibovat nesplnitelné a lhát. Evropská komise proto nyní připravuje nový předpis, který má zabránit tomu, aby výrobci slibovali v reklamách nereálné účinky kosmetických výrobků.

Komise chce regulovat ale i obrazový doprovod reklam - ty už nemají napříště ukazovat také snímky či záběry, ze kterých by mohli mít spotřebitelé mylnou představu o působení kosmetických přípravků.

Jak píše Frankfurter Allgemeine Zeitung, příprava nové regulace je už daleko. Po schválení Evropským parlamentem, které by mělo proběhnout na konci května, by následně měla nová pravidla začít platit. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se