Bylo předem jasné, že první kolo prezidentské volby bude velkým tématem pro sociální sítě. Karel Schwarzenberg a Vladimír Franz na svých profilech mají přes 50 tisíc nejvěrnějších fanoušků a Facebook byl hlavním médiem jejich kampaní.
Celkové statistiky o aktivitě na sociálních sítích přesto překvapily. Podle Tomáše Hodbodě z ČT se na sociální síti Twitter objevilo zhruba 5000 příspěvků s tagem #volby, což je například pětinásobek oproti loňským olympijským hrám v Londýně. Zde je průřez dnešním dnem, jak probíhal na Twitteru.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist