Jak by měl marketing ve firmě fungovat? Jakou by měl zastávat pozici? Tyto otázky si často klade řada firem. Obchodní složka většinou trvá na tom, že marketing byznysu nijak nepomáhá, jen utrácí peníze a které produkuje práci, již může dělat "každá asistentka".

Naproti tomu marketing je nespokojen s přístupy obchodníků k zákazníkům, jež jsou vesměs "chaotické", nestrukturované a špatně zaměřené. Navíc je vysílen neustálým obhajováním své pozice ve firmě.

Ředitel firmy bývá obchodně nebo technicky orientován, a proto bude vždy naslouchat více obchodním složkám, případně specialistům. Vysilovat firmu zbytečnými vnitřními rozbroji je ale v důsledcích mnohem dražší, s daleko negativnějším dopadem na byznys.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se