Pokud jde o načasování, musel prezidentskou kandidaturu Vladimíra Franze vymýšlet génius politického marketingu. Na počátku okurkové sezony, kdy národ s úlevou začíná zapomínat na výkony politické reprezentace, se zprvu pomalu na sociálních sítích rozjíždí zdánlivě recesistická akce, která se postupně mění ve vážně zamýšlenou iniciativu - pokud je tedy opravdu vážně myšlena.
Což je na tom všem nejdráždivější. Nic proti Vladimíru Franzovi, tohle není ani tak zpráva o něm. Zkuste si jen porovnat, kolikrát jste v posledních dnech slyšeli něco o něm a kolikrát o kandidátovi nejsilnější strany Jiřím Dienstbierovi, který - což vás možná překvapí - zahájil minulý týden svou oficiální kampaň v Lánech. Nebo o Přemyslu Sobotkovi, což snad má být prezidentský kandidát vládnoucí ODS.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.