Za tři až čtyři roky dojdou České televizi peníze. Debata o zvýšení televizních poplatků bude aktuální. To nám z věštírny na Kavčích horách vzkazuje ředitel ČT Petr Dvořák.
Skutečně věří, že nějakou vládu přesvědčí, aby na úkor své popularity zvýšila "televizní daň"? V tom případě si Dvořák kope hrob ještě předtím, než začal naplno žít veřejnoprávním životem.
Ano, jeho předchůdci se to povedlo. Ale za jakou cenu? Dlouho politici drželi Jiřího Janečka pod krkem. Musel se vzdát reklamy ve prospěch komerčních stanic. Pak mu navýšení poplatku schválili, ale nikdy se už z jejich sevření nevymanil.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.