Schválně, jestlipak víte, co se jí nejčastěji v Česku k štědrovečerní večeři? Nu ano, kapr! A víte, že ho nemusíte jen smažit? To koukáte, co? A jaképak jsou asi jeho kořeny?
Existuje nepochybně celá řada obskurních způsobů, jak házet peníze z okna, ovšem odpovědi na výše položené otázky za čtvrt miliardy z veřejných peněz patří v žebříčku pitomostí mezi ty velmi úspěšně umístěné.
Kampaň "Ryba domácí" běží již čtyři roky a zjevně bude ještě další tři roky pokračovat. Jde o kampaň nesmírně rafinovanou, protože, jak se dočteme na jejích stránkách (naposledy aktualizovaných před Vánocemi), označení "domácí" vytváří u spotřebitele vazbu k produktu, který je tzv. potřeba "mít doma".
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.