Nic proti Zuzaně Roithové, ale řekněme upřímně, jediným smyslem její prezidentské kandidatury je prokázat tvrzení v titulku. Lidovci se potřebují dostat zpět do sněmovny a musí být za každou cenu vidět. Prezidentská kampaň s časem v rádiu a televizi zdarma je pro ně darem z nebes.
Tím nemá být řečeno, že Zuzana Roithová je horší než kdokoli z dosud známých kandidátů. Naopak - její působení v české politice i v evropském parlamentu fajnšmekři oceňují. Jenže prezidenta nebudou volit oni, ale občané, pro které Roithová zřejmě není dost výraznou postavou, aby mohla pomýšlet na postup do druhého kola. Jejímu úspěchu moc nevěří ani sami lidovci - nedají jí na kampaň ani korunu. Také heslo ČLOVĚK, kterým ji kreativci z paláce Charitas vybavili, působí spíš jako demo než jako vážně míněná politická reklama.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.