Takže, co všechno už jsme se z těch báječných let dopravního podniku pod Martinem Dvořákem dozvěděli: Miliardová Opencard. Sedmnáct halířů za tištěnou jízdenku na Panenské ostrovy. Velkorysé nákupy autobusů. Placení patentu na koukání do zdi v metru...

Vzhledem k omezenému rozsahu tohoto textu je třeba výčet ukončit. A položit si otázku, jak to všechno souvisí třeba s pozoruhodným a pochopitelně maximálně složitým obchodem Dvořákovy maminky s advokátní kanceláří Šachta a partneři.

Jistě, je samozřejmě možné, že je vše naprosto nijak. Jen je těch náhod už trochu moc, stejně jako je trochu moc všech těch neobvyklých obchodů dopravního podniku v letech, kdy jej Martin Dvořák řídil.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se