Zrušení firemních e-mailů je podle většiny čtenářů IHNED.cz chybným krokem, který neřeší podstatu problému. Pokud společnost jen přejde na jiný model interní komunikace, problém se zahlcováním zbytečnými informacemi přetrvá.

Někteří čtenáři z vlastní zkušenosti považují zbytečně svolávané pracovní porady za mnohem horší než několik e-mailů navíc. Elektronická pošta má navíc nesporné výhody, jako je snadná archivace a lepší průkaznost v případě sporu, než má třeba telefonní hovor.

Na Facebooku si čtenářka Zita myslí, že u nás v Čechách zrušení e-mailů není dobré, právě proto, že lidé popřou následně vše. "Radši mám písemně, na čem jsme se dohodli. Můžu si to vytisknout a archivovat. Už se mi to kolikrát vyplatilo."

Podle jednoho z diskutujících, který pracuje v IT firmě, je e-mail jen nástroj, který za nic nemůže. Skutečnou příčinou je špatné využití tohoto nástroje lidmi ve firmě. "Pracuji v podobné firmě a máme podobné problémy. Když jsem nastoupil, tak jsem interní maily asi měsíc četl. Zjistil jsem, že informační hodnota v nich obsažená je pro mou práci nulová. Po roce už nové interní maily rovnou mažu. Kupodivu mi informace v nich nijak nechybí."

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se