Těšili jsme se málem na desítky nových programů pro přesně definované cílové skupiny, které nabourají zavedené pořádky a zhruba šedesátiprocentní podíl Novy s Primou. Nejčastěji používaný titulek těch časů zněl "Blíží se revoluce v televizním éteru".
Výsledky jsou dnes zcela průzračné: Nova s Primou jsou s přehledem na svém, respektive si ještě polepšily a jedinou novou televizí, která dokázala strčit nohu do dveří, je TV Barrandov, jejíž relativní divácký úspěch je postaven na dostatečně velkých skupinách nostalgiků a ironiků, kteří jsou schopni konzumovat komunistické seriály o mužích a ženách na radnici či za pultem.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.