Petr Žaluda nejspíš končí a zdálo by se, že mu můžeme s díky zamávat. Cesta vlakem se za jeho působení stala příjemnějším zážitkem než za jeho předchůdců. Přibylo moderních vagonů, vlaky jsou v průměru čistší, průvodčí přívětivější.
Jenomže nejvýraznější změny nemá na kontě Žaluda, ale konkurence. Služby se zlepšily nejvíc tam, kde musí České dráhy bojovat s Jančurovými žlutými vlaky. Je to logické, ale zároveň to dokazuje, že Žaluda tak úplně nepochopil, že dráhy jsou tady od toho, aby zajišťovaly co nejlepší veřejnou službu. Jinak by udělal pro cestující víc i bez Jančury.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.