Přinesl ji The Economist, který ve svém posledním čísle obsáhle referuje o "budoucnosti zpráv". Časopis shrnuje důsledky dopadu nástupu internetu a sociálních sítí na tradiční mediální organizace a rámuje to provokativní, ovšem dost možná případnou hyperbolou.

Někdo přežije

Podle Economistu se zpravodajství v principu vrací tam, kde je masová média na začátku 19. století převzala. Do věku, kdy se informace šířily vzájemným sdělováním v kavárně a na různých veřejných fórech. Internet a sociální sítě jsou tím samým prostorem, jen nesmírně rozprostřenějším. Podle Economistu "se éra masmédií teď jeví jako relativně krátké a anomální období" a mediální organizace "budou muset přijmout novou realitu, některé změnu přežijí, mnohé ne".

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se