Za Janečka sice vznikla ČT24 - úspěšná, sebevědomá a profesionální zpravodajská televize. Její sledovanost, často přesahující pět procent, je ve střední Evropě unikát. To ale není Janečkova zásluha. ČT24 vznikla na základě dohody s politiky, kteří chtěli být vidět. Hlavní díl na nečekaném úspěchu má energie tehdejších šéfů zpravodajství nejdřív Zdeňka Šámala a po něm Milana Fridricha.
A to je vlastně recept pro celou "pojanečkovskou" ČT. Potřebuje někoho, kdo má jasnou představu a hlavně je nabitý energií. Někoho, jako byla kdysi Barbora Tachecí na Radiožurnálu. Přes všechny její necitlivosti, hulvátství a přepjatosti, kterých se dopouštěla vůči zaměstnancům, dala ospalému Radiožurnálu šmrnc, z něhož stanice těží dodnes.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.