Šéf ČSSD Bohuslav Sobotka chce prosadit limit nákladů na volební kampaně. Na první dobrou je třeba říci, že je to hezká ukázka naplnění přísloví o kozlu zahradníkem. Před volbami v roce 2010, v době, kdy byl Sobotka prvním místopředsedou strany, vedla ČSSD nejmohutnější kampaň v historii Česka, přičemž nyní drze tvrdí, že měla nižší náklady než ODS.
Ještě zábavnější je, že Sobotka současně volá po transparentních účtech. Podrobné informace o kampani z roku 2010 ale vydat nechce.
Šéf ČSSD Sobotka chce limit na volební kampaň: 80 milionů korun - čtěte ZDE
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.